CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

[NOW AVAILABLE] Paul Penders Skincare, 100% Natural, Organic and Halal

[NOW AVAILABLE] Paul Penders Skincare, 100% Natural, Organic and Halal
Natural and organic skincare

Sunday, February 16, 2014

Paul Penders Natural, Organic and Halal Skincare

FINALLY WE ARE LAUNCHING ORGANIC SKINCARE THIS MARCH.
VISIT US AT:


Anna David _ Paul Penders Denmark Ambassador

Pada bulan March ini, kami akan melancarkan produk kecantikan daripada Paul Penders International. Maka kami ingin mengambil kesempatan ini untuk memperkenalkan produk 100% semula jadi dan organic untuk semua jenis kulit.

BERMINAT ?? sila emailkan kepada hannacloset4@gmail.com butiran lanjut penyertaan

Keistimewaan Paul Penders produk ialah setiap produk Paul Penders mengandungi "Essence of Life" atau LevensESSENTIE Gold®yang diformulasikan selama 100 tahun oleh moyang Pender yang berasal dari Holand.


Kenapa perlu cuba?

1. LevensESSENTIE Gold® adalah ekstrak pati daripada 22 jenis herba organic yang telah disahkan.
2. Menggunakan Pegaga bertindak sebagai anti-bakteria, agen penyembuh, awet muda, mengurangkan dan . kelesuan. Penggunaannya boleh mengembalikan seri tona muka dan kelihatan lebih segar.
3. Semua produk Paul Penders menggunakan air kelapa mengantikan air biasa yang bertindak menambah, mengembali, melembab dan melembutkan kulit.
4. Enzim yang mengandungi anti-oksida, vitamin dan minaral.Ia membantu mengurangkan kedut, pengunaan yang berterusan boleh meratakan texture kulit dan mengecilkan pore.
5.Ceremides and liposomes. Ceremides untuk meningkatkan kelembapan dalam kulit dan Liposome membantu penyerapan produk kedalam dalam dermis kulit. Apabila enzim dan liposome bertidak balas, ia akan menutup pore untuk mengelakkan 'white-heads' dan 'black-heads'

0 comments:

Post a Comment

Order form

Shoppers